سبد خرید ( 0 )
لاین لباس راحتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

لاین لباس راحتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

لاین لباس راحتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

14 / دی / 1400
blog

در یک دهه اخیر، نیاز و علاقه مردم به خرید لباس‌های راحتی رو به افزایش بوده است، 

فاکتور هایی مثل: 

علاقه به راحتی

 محبوبیت لباس‌های با کاربرد های متنوع

و افزایش دورکاری و کار کردن در خانه،

همگی باعث رشد محبوبیت لباس ‌های راحتی شده اند. 

 

 

 

2017

تعادل میان لباس‌های راحتی و لباس‌های out-door به تازگی در حال شکل گرفتن است و در فشن شو برند هایی مثل Hanro, ASceno و Lunya  به این لاین هم توجه شده است.

 

 

2018

افزایش اهمیت آرامش و راحتی خانه 

 

 

2019

با افزایش مفهوم کار در خانه و بیشتر شدن تعداد افرادی که از خانه به صورت دورکار، کار می‌کنند تقاضا برای استفاده از لباس‌های راحتی خانگی بیشتر شده است.

#Pygamadressing به معنای لباس خانگی به لاین‌های اصلی دنیای فشن اضافه شده است. 

میل به خرید لباس خانگی با افزایش جستجوی کلماتی مثل "soft" و “cozy”  به معنی نرم و راحتی نشان داده شده است.

 که این آمار در آمریکا 109% و در بریتانیا 30%  در فصل پاییز – زمستان سال 2018 به دست آمده است.

 

 

2020

 با بیشتر شدن هشتگ ها در این زمینه مثل #stayhomestyle ، #twomilewear، #knittedset  در زمان پاندمیک کرونا مسیر دنیای فشن در حال تغییر به نظر می‌رسد. 

خرید شلوار گرم‌کن در بریتانیا 16% و در آمریکا 22%  افزایش داشته است. 

در دوران پس از کرونا هم این تغییر لایف‌استایل و استقبال از #stayhomestyle در لاین لباس‌های راحتی اثرگذار می‌ماند و توجه به راحتی و کاربردی بودن در پارچه و مواد اولیه مورد نیاز این دسته بندی پوشاک مورد توجه خواهد بود.

 

تلفن پشتیبانی 26644137

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

از جدیدترین تخفیف ها با خبر شوید

کلیه حقوق این سایت متعلق به C H E R L L O میباشد. طراحی و پشتیبانی توسط آی شاپ ساز